Για να διασφαλίσουμε την καλύτερη εμπειρία πλοήγησης, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies.
close
μήνυμα συστήματος

Email Marketing - Τεχνολογίες Google

Email Marketing - Τεχνολογίες Google
Κοινοποιηση στα social
  • Έναρξη σεμιναρίου:26/01/2019
  • Διάρκεια σεμιναρίου:8 ώρες
  • Κόστος σεμιναρίου130€

Δυνατότητα Παρακολούθησης και εξ' Αποστάσεως

Αξιοποιήστε αποτελεσματικά το Email Marketing το Sms Marketing μαζί με τις διαθέσιμες τεχνολογίες Google και αυξήστε την ανταγωνιστική σας θέση & τις πωλήσεις σας !

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Απευθύνεται σε όσους ασχολούνται με την διαφήμιση της επιχείρησης τους ή γενικά με την διαφήμιση επιχειρήσεων και θέλουν να επεκταθούν σε νέα σύγχρονα εργαλεία marketing, ώστε να δημιουργήσουν και να θέσουν σε εφαρμογή αποδοτικές διαφημιστικές καμπάνιες.

Το σεμινάριο είναι κατάλληλο για:

  • Ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες

  • Υπεύθυνους Marketing μεσαίων και μεγάλων εταιρειών

  • Υπεύθυνους ηλεκτρονικού εμπορίου και e-marketing

  • Στελέχη διαφημιστικών εταιρειών

  • Όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν μία νέα καριέρα ως Internet Advertisers

ΣΤΟΧΟΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

  • Να καταλάβουν τις διάφορες Τεχνολογίες της Google και πως μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν

  • Να καταλάβουν την φιλοσοφία και τις τεχνικές του Email και του Sms Marketing

  • Να αποφύγουν τα πιο συνηθισμένα λάθη και να αντιληφθούν της διαφορές με το συμβατικό Marketing

  • Να μάθουν τις διαθέσιμες τεχνολογίες και πλατφόρμες για Email και Sms Marketing

  • Να είναι σε θέση μετά το τέλος του σεμιναρίου να μπορούν να ετοιμάσουν ένα ξεκάθαρο πλάνο δράσης για την προώθηση της επιχείρησης τους

  • Να βελτιώσουν την επικοινωνία με τους πελάτες τους και την εικόνα τους

  • Να προσελκύσουν νέους πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, με χαμηλότερο ή μηδενικό κόστος

ΥΛΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Εισαγωγή

  • Ποιες είναι οι διάφορες Τεχνολογίες της Google και πως μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε για το marketing της επιχείρησης μας

  • Τι είναι το Email Marketing - ποια η διαφορά του από το Spam Marketing και σε τι μπορεί να βοηθήσει

  • Τι είναι το SMS Marketing

  • Διαφορές μεταξύ τους. Ποια τεχνική θα επιλέξω και κάτω από ποιες συνθήκες

  • Χρησιμοποίηση και των 2 τεχνικών σε μια διαφημιστική καμπάνια. Τι πρέπει να προσέξουμε

Email Marketing

  • Εισαγωγή - Φιλοσοφία και Τεχνικές του Email Marketing

  • Σκοπός - Γιατί Email Marketing; - Διαφορές με το συμβατικό Marketing

  • Νομοθεσία Τι πρέπει να προσέξουμε για να μην είμαστε παράνομοι

  • Περιεχόμενο - Πώς να δημιουργούμε περιεχόμενο για τις καμπάνιες μας και τις πρέπει να προσέχουμε

  • Mailing Lists - Πώς να συλλέγουμε διευθύνσεις και τι πρέπει να αποφύγουμε για να μην είμαστε παράνομοι

  • Software - Διαθέσιμες Τεχνολογίες για Email Marketing

    • Διαφορά των επαγγελματικών προγραμμάτων Email Marketing από το Outlook

    • Πλήρης Εκμάθηση επαγγελματικών προγραμμάτων Email Marketing

      • Δημιουργία Βάσης Δεδομένων με διευθύνσεις email

      • Εισαγωγή νέων email διευθύνσεων

      • Εισαγωγή email διευθύνσεων από τις επαφές του Outlook

      • Εισαγωγή email διευθύνσεων από έτοιμες λίστες (excel, access κλπ)

      • Δημιουργία θεματικών λιστών email (π.χ. Μηχανικοί, Δικηγόροι, Φοιτητές, Μαθητές, Εταιρείες κλπ)

      • Αφαίρεση διπλό-εγγραφών email Διευθύνσεων

      • Φίλτρα Αποστολής (Για αποστολή με βάση κριτήρια)

      • Δημιουργία email καμπάνιας φτιάχνοντας το email από έτοιμο Πρότυπο

      • Δημιουργία δικού μας Εταιρικού Προτύπου

      • Δημιουργία προσωποποιημένου email για όλη την μαζική αποστολή (πχ Αγαπητέ κύριε Παπαματθαιάκη…)

      • Δημιουργία News Letter

      • Μαζική Αποστολή email ή Newsletter

      • Ρυθμίσεις Αποστολής

      • Προγραμματισμός Ώρας Αποστολής

      • Ιστορικό Αποστολών

      • Διαχείριση Συνδρομών

      • Διαχείριση Απορριφθέντων

      • Διαχείριση Απαντήσεων

    • Αγορά Επαγγελματικών Προγραμμάτων Email Marketing

    • Δωρεάν Προγράμματα Email Marketing

  • Παρακολούθηση και Βελτιστοποίηση - Πώς να παρακολουθούμε μια καμπάνια, τι να μετράμε και πώς να την βελτιώνουμε

  • Campaign in site - Σύνδεση Email Campaign με την Ιστοσελίδα της επιχείρησης μας

Εργαλεία Μετρήσεων

  • Εισαγωγή - Γιατί είναι σημαντικό να μετράμε την απόδοση των Email Campaign και σε τι θα βοηθήσει την πολιτική Email Marketing της επιχείρησης μας

  • Παρακολούθηση και Βελτιστοποίηση - Πώς να παρακολουθούμε μια καμπάνια, τι να μετράμε και πώς να την βελτιώνουμε

  • Campaign in site - Σύνδεση Email Campaign με την Ιστοσελίδα της επιχείρησης μας

  • Στόχοι - Πώς να θέτουμε στόχους οι οποίοι είναι μετρήσιμοι και πώς να μετράμε την «επιτυχία»

  • Εργαλεία Μετρήσεων – Ανάλυση των εργαλείων μέτρησης Track Report & Google Analytics

Track Report

  • Συμπεριφορά Δείτε την συμπεριφορά παραλήπτη όσον αφορά την αντιμετώπιση του email που του στάλθηκε

  • Εισαγωγή – Εισαγωγή στο Track Reports και δημιουργία λογαριασμού

  • Παρακολούθηση – Παρακολουθήστε σε πραγματικό χρόνο πως πάνε οι email καμπάνιες σας

  • Πόσα Διαβάστηκαν - Μάθετε πόσα από τα email που στείλατε έχουν διαβαστεί και πόσα δέχτηκαν κλικ

  • Μοναδικά Κλικ – Μάθετε πόσα μοναδικά κλικ δέχτηκαν τα email σας

  • Επαναλαμβανόμενα Κλικ – Μάθετε πόσα επαναλαμβανόμενα κλικ δέχτηκαν τα email σας

  • Ποιοι το άνοιξαν – Μάθετε ποιοι ακριβώς παραλήπτες άνοιξαν το email σας

  • Σύνδεσμοι – Μάθετε σε ποια Link του email έκανε κλικ ο κάθε παραλήπτης καθώς και το συνολικό αριθμό αλληλεπιδράσεων που είχε ο κάθε σύνδεσμος από όλους τους παραλήπτες

Web Analytics

  • Συμπεριφορά Δείτε την συμπεριφορά παραλήπτη όσον αφορά την περιήγηση στο siteσας από την στιγμή που η email καμπάνια σας τον οδήγησε εκεί

  • Google Analytics - Εισαγωγή στο Google Analytics και δημιουργία λογαριασμού

  • Στατιστικά - Δείτε όλων των ειδών των στατιστικών περιήγησης στο site σας. Πόσες και ποιες σελίδες επισκέφτηκαν, πόσο χρόνο έμειναν, τι ποσοστό εγκατάλειψης είχατε, από ποιες σελίδες εγκαταλείψαν το site σας, τι είδους κοινό είχατε, από ποιες συσκευές μπήκαν, πόσες μετατροπές πώλησης είχατε κλπ

Sms Marketing

  • Εισαγωγή - Φιλοσοφία και Τεχνικές του Sms Marketing

  • Σκοπός - Γιατί Sms Marketing; - Διαφορές με το συμβατικό Marketing

  • Περιεχόμενο - Πώς να δημιουργούμε περιεχόμενο για τις καμπάνιες μας και τις πρέπει να προσέχουμε

  • Λίστες Κινητών - Πώς να συλλέγουμε κινητά τηλέφωνα και τι πρέπει να αποφύγουμε

  • Software - Διαθέσιμες Τεχνολογίες για Sms Marketing

    • Πλήρης Εκμάθηση επαγγελματικών προγραμμάτων Sms Marketing

      • Δημιουργία Βάσης Δεδομένων με κινητά τηλέφωνα

      • Εισαγωγή νέων τηλεφώνων

      • Εισαγωγή τηλεφώνων από τις επαφές του Outlook

      • Εισαγωγή τηλεφώνων από έτοιμες λίστες (excel, access κλπ)

      • Δημιουργία θεματικών λιστών τηλεφώνων (π.χ. Ξενοδοχεία, Καταστήματα, Φοιτητές, Μαθητές, Εταιρείες κλπ)

      • Αφαίρεση διπλό-εγγραφών τηλεφώνων

      • Φίλτρα Αποστολής (Για αποστολή με βάση κριτήρια)

      • Δημιουργία Sms καμπάνιας

      • Μαζική Αποστολή Sms

      • Ρυθμίσεις Αποστολής

      • Προγραμματισμός Ώρας Αποστολής

      • Ιστορικό Αποστολών

      • Άνοιγμα και Αποστολή Sms από το Ιστορικό

      • Τιμές Αποστολής Ομαδικών Sms

      • Αγορά Sms με Pay Pal

      • Αποστολή χωρίς το πρόγραμμα

    • Δωρεάν Προγράμματα Sms Marketing

Τεχνολογίες Google

  • Google Drive

  • Google Forms

  • Google Sheets

  • Google Docs

  • Google Slides

  • Google My Business

  • Google Maps

  • Google+

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΕΞ' ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ

Σας δίνεται η δυνατότητα με την χρησιμοποίηση της εξειδικευμένης πλατφόρμας σύγχρονης εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης (e-learning)που διαθέτει ο Εκπαιδευτικός Όμιλος dpstudies, να παρακολουθήσετε το σεμινάριο από τον χώρο σας. Συγκεκριμένα συνδέεστε με την αίθουσα του σεμιναρίου και παρακολουθείτε το σεμινάριο σαν να βρίσκεστε στην τάξη.

Με την πλατφόρμα εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης έχετε την δυνατότητα:

  • Να παρακολουθείτε τον καθηγητή με κάμερα

  • Να ακούτε την φωνή του πολύ καθαρά

  • Να βλέπετε την οθόνη του υπολογιστή με τον οποίο κάνει την παρουσίαση του μαθήματος

  • Να συνδέστε με τον διαδραστικό πίνακα και να βλέπετε καθαρά αυτό που γράφει ο καθηγητής

  • Να παίρνετε ηλεκτρονικά τις σημειώσεις

  • Να παρακολουθήσετε ξανά το μάθημα αφού όλα τα εξ’ αποστάσεως μαθήματα καταγράφονται

Τηλεφωνείστε μας για περισσότερες πληροφορίες ...

ΠΑΡΟΧΕΣ

  • Πιστοποιητικό παρακολούθησης

  • Χρηματοδότηση έως και 100% από το ΛΑΕΚ

  • Ένα άτομο ανά Η/Υ στο εργαστήριο

  • Δωρεάν Υποστήριξη μετά την λήξη του σεμιναρίου για βοήθεια και συμβουλές για τις εκστρατείες σας

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Δημήτρης Παπαματθαιάκης

Διευθυντής Σπουδών Εκπαιδευτικού Ομίλου dp studies – Επιστήμονας Πληροφορικής – Απόφοιτος Τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Πανεπιστημίου Κρήτης.

extra notification
Σε περίπτωση που διαβάσετε αυτή την ανακοίνωση μετά την Έναρξη του τμήματος και επιθυμείτε να συμετάσχετε, η πολιτική του εκπαιδευτικού ομίλου dp studies είναι να αναπληρώνει δωρεάν όλα τα μαθήματα που έχουν χαθεί από την έναρξη του τμήματος μέχρι το σημείο που ένας νέος καταρτιζόμενος ξεκινήσει μαθήματα.

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ: 

Αν επιθυμείτε να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας για το σεμινάριο, συμπληρώστε την παρακάτω Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος και εξειδικευμένος σύμβουλος του εκπαιδευτικού ομίλου dp studies θα επικοινωνήσει μαζί σας, για να σας δώσει περισσότερες πληροφορίες.

Εναλλακτικά τηλεφωνήστε στο dp studies ή επισκεφτείτε ένα από τα παραρτήματα του και δηλώστε τη συμμετοχή σας.

• 1ο Παράρτημα: Κορωναίου 4 (Κέντρο Ηρακλείου) – τηλ. 2810.24.00.24
• 2ο Παράρτημα: Μελίνας Μερκούρη 64 (Θέρισος)   – τηλ. 2810.313.603

ΣΚΟΠΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Τα δεδομένα σας θα χρησιμοποιηθούν με μοναδικό σκοπό να επικοινωνήσουμε μαζί σας, για να σας ενημερώσουμε σχετικά με τα σεμινάρια που θα εκδηλώσετε ενδιαφέρον στην παρούσα φόρμα.

Φορμα εκδηλωσης ενδιαφεροντος
Παρακαλούμε συμπληρώστε παρακάτω
κάνοντας κλικ, τα σεμινάρια που σας ενδιαφέρουν.
Marketing
Πληροφορικη
Ξενες γλωσσες
Επιδοτουμενα Προγραμματα
Τουριστικα
Διαγωνισμοι ΑΣΕΠ
Σεμιναρια Διαφορων Ειδικοτητων
Υπηρεσιες
Μεταπτυχιακα στην Κυπρο Εξ' Αποστασεως
Πανεπιστημιακα Φροντιστηρια i-pass
Στοιχεια Επικοινωνιας Ενδιαφερομενου
Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις
  • 1. Πως μπορώ να πληρώσω για τα σεμινάρια;
  • 2. Είμαι εισηγητής πως μπορώ να κάνω αίτηση για συνεργασία μαζί σας
  • 3. Που διεξάγονται τα Σεμινάρια;
  • 4. Με το πέρας του σεμιναρίου παίρνω πιστοποίηση;
  • 5. Πως μπορώ να ενημερώνομαι για τα προγράμματα σας