Για να διασφαλίσουμε την καλύτερη εμπειρία πλοήγησης, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies.
close
μήνυμα συστήματος

Google AdWords

Google AdWords
  • Έναρξη σεμιναρίου:03/11/2018
  • Διάρκεια σεμιναρίου:16 ώρες
  • Κόστος σεμιναρίου225€

Δυνατότητα Παρακολούθησης και Εξ Αποστάσεως

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί σε δύο μέρη.

Υπάρχει η δυνατότητα εγγραφής και ξεχωριστά σε 1 από τα 2 μέρη του Σεμιναρίου

Αξιοποιήστε αποτελεσματικά το Google Αdwords και το YouTube και αυξήστε την ανταγωνιστική σας θέση & τις πωλήσεις σας στην Ελλάδα και το Εξωτερικό!

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους έχουν μια επαφή με την διαφήμιση της επιχείρησης τους, ή ασχολούνται γενικά με την διαφήμιση επιχειρήσεων και θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους έτσι ώστε να μπορέσουν, επιλέγοντας τα κατάλληλα εργαλεία στο Google Adwords,, να δημιουργήσουν και να θέσουν σε εφαρμογή ένα ολοκληρωμένο πλάνο marketing για την προβολή τους στο Internet μέσω των Μηχανών Αναζήτησης και των Δικτύων Εμφάνισης της Google.

Το σεμινάριο είναι κατάλληλο για:

  • Ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες
  • Υπεύθυνους Marketing μεσαίων και μεγάλων εταιρειών
  • Υπεύθυνους ηλεκτρονικού εμπορίου και e-marketing
  • Στελέχη διαφημιστικών εταιρειών oι οποίοι θέλουν να:
    • Ξεκινήσουν ένα πρόγραμμα προβολής και επικοινωνίας μέσω της Google
    • Γνωρίζουν τι μπορούν να υλοποιήσουν ενδοεταιρικά και τι πρέπει να αναθέσουν σε εξωτερικούς συνεργάτες
    • Είναι ενημερωμένοι για τις τελευταίες εξελίξεις στο Internet Marketing
  • Όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν μία νέα καριέρα ως Internet Advertisers

ΣΤΟΧΟΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

  • Να καταλάβουν την φιλοσοφία της Google και των Μηχανών Αναζήτησης γενικότερα
  • Να καταλάβουν τι είναι οι διαφημίσεις για το Δίκτυο Αναζήτησης και το Δίκτυο Εμφάνισης
  • Να μπορούν να προγραμματίζουν αποδοτικά διαφημίσεις για το Δίκτυο Αναζήτησης, για το Δίκτυο Εμφάνισης και για το ΥουΤube
  • Να αποφύγουν τα πιο συνηθισμένα λάθη στο στήσιμο διαφημίσεων σε όλα τα παραπάνω
  • Να μάθουν τις δυνατότητες του Google AdWords ώστε να το χρησιμοποιήσουν αποδοτικά με το βέλτιστο αποτέλεσμα και κόστος
  • Να είναι σε θέση μετά το τέλος του σεμιναρίου να μπορούν να ετοιμάσουν ένα ξεκάθαρο πλάνο δράσης για την προώθηση της επιχείρησης τους
  • Να βελτιώσουν την επικοινωνία με τους πελάτες τους και την εικόνα τους
  • Να προσελκύσουν νέους πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, με το χαμηλότερο κόστος

ΥΛΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

1ο ΜΕΡΟΣ ΣΑΒΒΑΤΟ

Πώς να δημιουργήσετε τις δικές σας διαφημίσεις στην Google & στο YouTube και πώς να τις ρυθμίσετε σωστά.

  • Ο μηχανισμός PPC (Pay-Per-Click) – pros & cons σε σχέση με τις άλλες μορφές
  • Ποιο είναι το πραγματικό κόστος του κάθε click;
  • Εναλλακτικοί τρόποι διαφήμισης με την χρήση του μηχανισμού PPC
  • Σύγκριση των εργαλείων Google Adwords & SEO (search engine optimization): ποιό θα χρησιμοποιήσου και κάτω από ποιές συνδθήκες

Πως θα ξεκινήσετε την καμπάνια σας με το Google Adwords

  • Δημιουργία και δομή ενός λογαριασμού Google AdWords.
  • Καθορισμός προϋπολογισμού και τρόποι πληρωμής
  • Δημιουργία Ad Groups και διαφημίσεων
  • Πώς θα βρείτε και να επιλέξετε τα ιδανικά keywords

Βελτιστοποίηση της καμπάνιας του Google Adwords

  • Πως θα παρακολουθήσετε την πορεία της καμπάνιας σας
  • Πως θα βελτιώσετε την ποιότητα και την απόδοση των διαφημίσεων
  • Πως θα κρατήσετε χαμηλά το κόστος της καμπάνιας σας
  • Πως τα αρνητικά keywords μπορούν να βελτιστοποιήσουν την καμπάνια σας
  • Γράψτε τα διαφημιστικά κείμενα σύμφωνα με τους όρους της Google.
  • Τι είναι το CTR (Click Through Rate) και πως μπορείτε να το βελτιώσετε;
  • Google Content Network - Διαφήμιση με banners σε δημοφιλή blogs και sites
  • Πως θα δημιουργήσετε ένα κανάλι στο YouTube
  • Πως θα δημιουργήσετε διαφημίσεις με εικόνες και video στο YouTube


Πως να αξιολογήσετε σωστά τα μετρήσιμα αποτελέσματα για τη βελτίωση των διαφημίσεών σας.

  • Που στοχεύετε και τι θέλετε να πετύχετε.
  • Πως να δημιουργήσετε κατάλληλα landing pages ώστε να σας βοηθήσουν στην επίτευξη του στόχου σας.
  • Τι είναι το Google Website Optimizer και πως μπορείτε να το αξιοποιήσετε
  • Πόσα είναι τα clicks στην διαφήμιση σας; Σχέση Κόστους – Επισκεψιμότητας, μέθοδος αξιολόγησης και βελτιστοποίησης για την επίτευξη του στόχου σας.

Quality score & Google analytics

  • Τα μυστικά του Quality Score: Πώς καθορίζεται και πώς θα το βελτιώσετε.
  • Πώς αποφασίζεται η σειρά εμφάνισης των διαφημίσεων;
  • Σύνδεση του Google Adwords με το Google Analytics

Google places & Google +

  • Δηλώστε την επιχείρησή σας στους χάρτες της Google μέσω Google Places.
  • Δημιουργήστε προφίλ και εταιρική σελίδα στο Google +

2ο ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΑ - ΤΕΤΑΡΤΗ

  • Πλήρης ανάλυση και δημιουργία custom καμπάνιας στο Δίκτυο Αναζήτησης
  • Πλήρης ανάλυση και δημιουργία custom καμπάνιας στο Δίκτυο Εμφάνισης
  • Εκτεταμένη χρήση των Ad Extensions σε μια καμπάνια
  • Διαχείριση καμπάνιας στο Δίκτυο Αναζήτησης
  • Διαχείριση καμπάνιας στο Δίκτυο Εμφάνισης
  • Δημιουργία και διαχείριση custom καμπάνιας στο YouTube
  • Παραδείγματα χρήσης του KeywordPlanner
  • Παραδείγματα χρήσης του DisplayPlaner
  • Παραδείγματα χρήσης του Ad Preview and Diagnosis
  • 1Παρουσίαση καθορισμού προσφοράς και προϋπολογισμού μιας καμπάνιας
  • Ανάλυση και παραδείγματα των χαρακτηριστικών CTR, CPC, ECPC, CPA , CPM υπολογισμού προσφορών μιας καμπάνιας.
  • Παραδείγματα ορισμού και κατανόησης του στόχου απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS)
  • Παραδείγματα διασύνδεσης καμπάνιας με τα GoogleAnalytics
  • Παρουσίαση συνδυασμών χαρακτηριστικών GoogleAdWords με τα GoogleAnalytics
  • Χρήση μετατροπών (conversions) για τη μέτρηση της απόδοσης επένδυσης (ROI) μιας καμπάνιας
  • Αξιολόγηση και βελτιστοποίηση (optimization) της απόδοσης της καμπάνιας στο Δίκτυο Αναζήτησης
  • Εισαγωγική παρουσίαση του δυναμικού remarketing
  • Εισαγωγική παρουσίαση των EngagementAds

ΠΑΡΟΧΕΣ

  • Σημειώσεις της ύλης που θα παρουσιαστεί
  • Πιστοποιητικό παρακολούθησης
  • Χρηματοδότηση έως και 100% από το ΛΑΕΚ
  • Δωρεάν Υποστήριξη μετά την λήξη του σεμιναρίου για βοήθεια και συμβουλές για τις εκστρατείες σας

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΕΞ' ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ

Σας δίνεται η δυνατότητα με την χρησιμοποίηση της εξειδικευμένης πλατφόρμας σύγχρονης εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης (e-learning) που διαθέτει ο Εκπαιδευτικός Όμιλος dp studies, να παρακολουθήσετε το σεμινάριο από τον χώρο σας. Συγκεκριμένα συνδέεστε με την αίθουσα του σεμιναρίου και παρακολουθείτε το σεμινάριο σαν να βρίσκεστε στην τάξη.

Με την πλατφόρμα εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης έχετε την δυνατότητα:

  • Να παρακολουθείτε τον καθηγητή με κάμερα
  • Να ακούτε την φωνή του πολύ καθαρά
  • Να βλέπετε την οθόνη του υπολογιστή με τον οποίο κάνει την παρουσίαση του μαθήματος
  • Να συνδέστε με τον διαδραστικό πίνακα και να βλέπετε καθαρά αυτό που γράφει ο καθηγητής
  • Να παίρνετε ηλεκτρονικά τις σημειώσεις
  • Να παρακολουθήσετε ξανά το μάθημα αφού όλα τα εξ’ αποστάσεως μαθήματα καταγράφονται

Τηλεφωνείστε μας για περισσότερες πληροφορίες

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

Αν επιθυμείτε να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας για το σεμινάριο, συμπληρώστε την παρακάτω Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος και εξειδικευμένος σύμβουλος του dp studies θα επικοινωνήσει μαζί σας, για να σας δώσει περισσότερες πληροφορίες. Εναλλακτικά τηλεφωνήστε στο dp studies ή επισκεφτείτε ένα από τα παραρτήματα του και δηλώστε τη συμμετοχή σας.

• 1ο Παράρτημα: Κορωναίου 4 (Κέντρο Ηρακλείου) – τηλ. 2810.24.00.24
• 2ο Παράρτημα: Μελίνας Μερκούρη 64 (Θέρισος) – τηλ. 2810.313.603

Τα δεδομένα σας θα χρησιμοποιηθούν με σκοπό να επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά με το/τα σεμινάριο/α που θα εκδηλώσετε ενδιαφέρον στην παρούσα φόρμα.
Φορμα εκδηλωσης ενδιαφεροντος
Παρακαλούμε συμπληρώστε παρακάτω
κάνοντας κλικ, τα σεμινάρια που σας ενδιαφέρουν.
Marketing
Πληροφορικη
Ξενες γλωσσες
Επιδοτουμενα Προγραμματα
Τουριστικα
Διαγωνισμοι ΑΣΕΠ
Σεμιναρια Διαφορων Ειδικοτητων
Υπηρεσιες
Μεταπτυχιακα στην Κυπρο Εξ' Αποστασεως
Πανεπιστημιακα φροντιστηρια
Στοιχεια Επικοινωνιας Ενδιαφερομενου
Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις
  • 1. Πως μπορώ να πληρώσω για τα σεμινάρια;
  • 2. Είμαι εισηγητής πως μπορώ να κάνω αίτηση για συνεργασία μαζί σας
  • 3. Που διεξάγονται τα Σεμινάρια;
  • 4. Με το πέρας του σεμιναρίου παίρνω πιστοποίηση;
  • 5. Πως μπορώ να ενημερώνομαι για τα προγράμματα σας