Για να διασφαλίσουμε την καλύτερη εμπειρία πλοήγησης, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies.
close
μήνυμα συστήματος

Νέες Ευκαιρίες & Τεχνικές για την Προώθηση Ξενοδοχείων και Καταλυμάτων

Νέες Ευκαιρίες & Τεχνικές για την Προώθηση Ξενοδοχείων και Καταλυμάτων
Κοινοποιηση στα social
  • Έναρξη σεμιναρίου:17/11/2018
  • Διάρκεια σεμιναρίου:12 ώρες
  • Κόστος σεμιναρίου180€

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί σε δύο μέρη. Υπάρχει η δυνατότητα εγγραφής και ξεχωριστά σε 1 από τα 2 μέρη του Σεμιναρίου

1ο Μέρος: Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018 - 09:00 - 16:00

2ο Μέρος: Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2018 - 17:00 - 22:00

Οι τελευταίες εξελίξεις στην Τουριστική Αγορά και οι καλύτερες τεχνικές προώθησης ενός καταλύματος ή ξενοδοχείου!

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Ιδιοκτήτες ή υπάλληλους ξενοδοχείων, ενοικιαζόμενων δωματίων, κατοικιών, τουριστικών γραφείων, και γενικότερα όσων δραστηριοποιούνται στην τουριστική αγορά (πχ εστιατόρια, club, τουριστικά καταστήματα κλπ), ανεξάρτητα αν συνεργάζονται ή όχι με μια εταιρεία ψηφιακής προβολής της επιχείρησής τους. Επίσης σε ιδιώτες που θέλουν ν ασχοληθούν με καινοτόμες υπηρεσίες ψηφιακού marketing ή προώθηση τουριστικών επιχειρήσεων.

Το σεμινάριο είναι κατάλληλο για:

  • Ιδιοκτήτες ή στελέχη ξενοδοχείων
  • Υπεύθυνους κρατήσεων σε ξενοδοχεία
  • Ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων δωματίων ή κατοικιών
  • Υπεύθυνους κρατήσεων σε ενοικιαζόμενα δωμάτια ή καταλύματα
  • Ιδιοκτήτες ή στελέχη τουριστικών γραφείων
  • Ιδιοκτήτες τουριστικών επιχειρήσεων ή ελεύθερους επαγγελματίες στοντουρισμό
  • Υπεύθυνους Marketing τουριστικών επιχειρήσεων
  • Επαγγελματίες υπηρεσιών internet marketing
  • Στελέχη διαφημιστικών εταιρειών oι οποίοι θέλουν να προωθήσουν επιχειρήσεις στον τομέα του τουρισμού

ΥΛΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

1ο ΜΕΡΟΣ ΣΑΒΒΑΤΟ (7 ώρες)

  • Online Travel Agents & Booking platforms. Οι τελευταίες εξελίξεις, βασικά χαρακτηριστικά και καλές πρακτικές
  • Νέες τάσεις στην επικοινωνία των Ξενοδοχείων. Άνοιγμα σε νέες αγορές και ευκαιρίες από νέες μορφές ειδικού τουρισμού
  • Εργαλεία Channel Manager. Τι είναι, πώς μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις μας και ποια τα οφέλη από τη χρήση τους (αναλυτικό demo)
  • TripAdvisor: Η πλατφόρμα βαρόμετρο για την εικόνα μας και τις κριτικές των πελατών (παραδείγματα και συμβουλές για να διακριθείτε)
  • Airbnb στην αγορά ξενοδοχείωνPremium κοινά και ομαδικά κοινά
  • Live likea local - Experiences: Η νέα τάση που έχει επικρατήσει στην αγορά τουρισμού. Πως θα την εκμεταλλευτούμε προς όφελος μας
  • Καλές πρακτικές για να επιτύχουμε θετικά Reviews που θα βοηθήσουν την εικόνα μας
  • Συμπεριφορά καταναλωτή στο ψηφιακό περιβάλλον
  • Traveler's online journey. Το ταξίδι της απόφασης των χρηστών από την πρόθεση αγοράς μέχρι το τελικό booking. Πώς να στοχεύσουμε τα καθοριστικά micromoments
  • Google my business. Γιατί είναι απαραίτητο ­­και πώς βοηθάει στην διάκριση από τον ανταγωνισμό
  • Ο ρόλος της Google στις αγορές τουρισμού και πώς κερδίζει μερίδιο αγοράς από τους παραδοσιακούς παικτες, (Google Hotels, Google Trips κλπ)
  • SEO friendly hints & tips, πώς να εμφανιζόμαστε ψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης
  • Πώς να εντοπίσουμε ευκαιρίες νέων πελατών (πχ πόσοι αναζητούν «διακοπές στην Κρήτη» «διαμονή Χερσόνησσος κλπ» από συγκερκιμένες χώρες ή πόλεις του εξωτερικού)
  • Wisdom of crowds: πώς θα δημιουργήσουμε λογαριασμούς με πολλους ακολούθους και παράλληλα πως θα διαφημίσουμε την επιχείρησή μας δωρεάν, αξιοποιώντας φωτογραφίες τρίτων

2ο ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΑ (5 ώρες)

  • Φωτογραφίες / βίντεο: Έμφαση στην εικόνα. Πώς να επιλέξουμε τις καθοριστικές φωτογραφίες που θα βοηθήσουν την παρουσία μας να ξεχωρίσει. Μυστικά και καλές πρακτικές (παρουσίαση από ειδικό)
  • 360 photo/videos και Virtual Tours Η πρόκληση από την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών και πως γίνονται εργαλεία προβολής
  • Θεματικά Google maps με χρήση αποκλειστικού περιεχομένου
  • Δωρεάν εργαλεία για δημιουργία επαγγελματικού περιεχομένου χωρίς την ανάγκη γραφίστα. (αναλυτική παρουσίαση δημιουργία γραφικών, animation κλπ.)
  • Πότε να δημοσιεύουμε περιεχόμενο για να έχει μεγαλύτερη απήχηση και πώς να αξιοποιούμε ευκαιρίες με βάση την επικαιρότητα. (editorial calendar)
  • Εστιασμένη διαφήμιση (smart targeting options)
  • Brand Ambassadors: Πώς να αξιοποιήσουμε τις αναρτήσεις των χρηστών για να προσελκύσουμε νέους πελάτες και να κάνουμε τους δικούς μας να μιλάνε για μας (tips & παραδείγματα για δωρεάν προβολή)

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΕΞ' ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ

Σας δίνεται η δυνατότητα με την χρησιμοποίηση της εξειδικευμένης πλατφόρμας σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (e-learning) που διαθέτει ο Εκπαιδευτικός Όμιλος dp studies, να παρακολουθήσετε το σεμινάριο από τον χώρο σας. Συγκεκριμένα συνδέεστε με την αίθουσα του σεμιναρίου και παρακολουθείτε το σεμινάριο σαν να βρίσκεστε στην τάξη.

Με την πλατφόρμα εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης έχετε την δυνατότητα:

  • Να παρακολουθείτε τον καθηγητή με κάμερα
  • Να ακούτε την φωνή του πολύ καθαρά
  • Να βλέπετε την οθόνη του υπολογιστή με τον οποίο κάνει την παρουσίαση του μαθήματος
  • Να συνδέστε με τον διαδραστικό πίνακα και να βλέπετε καθαρά αυτό που γράφει ο καθηγητής
  • Να παίρνετε ηλεκτρονικά τις σημειώσεις
  • Να παρακολουθήσετε ξανά το μάθημα αφού όλα τα εξ’ αποστάσεως μαθήματα καταγράφονται

Τηλεφωνήστε μας για περισσότερες πληροφορίες ...

ΠΑΡΟΧΕΣ

  • Σημειώσεις της ύλης που θα παρουσιαστεί
  • Πιστοποιητικό παρακολούθησης
  • Χρηματοδότηση έως και 100% από το ΛΑΕΚ
  • Δωρεάν Υποστήριξη μετά την λήξη του σεμιναρίου για βοήθεια και συμβουλές πάνω στην προώθηση των υπηρεσιών σας

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Εισηγητής θα είναι ο κύριος Γιάννης Αγγελάκης Ιδρυτής και Managing Director της Engage Media Greece, ο οποίος θα έρθει από την Αθήνα ειδικά για το σεμινάριο.

Βιογραφικό Εισηγητή

Ο Γιάννης Αγγελάκης είναι πτυχιούχος του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Παντείου Πανεπιστημίου, με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ. Από το 1997 δραστηριοποιείται συστηματικά στον τομέα των interactive media. Εχει διατελέσει επί μια δεκαετία στέλεχος στην εταιρεία Forthnet, όπου κατέλαβε διάφορες θέσεις ευθύνης στους τομείς του Μάρκετινγκ, της Εμπορικής Ανάπτυξης Υπηρεσιών, καθώς και Στρατηγικού Σχεδιασμού της εταιρίας. Έχει διατελέσει επίσης Διευθυντής Μάρκετινγκ στις εφημερίδες Καθημερινή και Αποκαλύψεις, ενώ παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα εμπορικού σχεδιασμού και ανάπτυξης μέσω ψηφιακών υποδομών. Είναι ιδρυτικό μέλος του ΙΑΒ (Internet Advertising Bureau) ενώ είναι μέλος των Young Leaders Ελλάδας καθώς και στους διεθνείς φορείς OPA (Online Publishers Association) και ΙΝΜΑ (International News Media Association) Τον Ιούνιο του 2011 ίδρυσε την εταιρεία Engage Media Greece, με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών σε επώνυμα brands και διαφημιστικές εταιρίες επιχειρήσεις στον τομέα των social media.

linkedin: http://gr.linkedin.com/in/aggelakis

ΚΟΣΤΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ : 1ου Μέρους: 120€ (από αρχική Τιμή 180€)

ΕΙΔΙΚΗ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ – ΦΟΙΤΗΤΕΣ : 95€ (με την επίδειξη της κάρτας ανεργίας ή της φοιτητικής ταυτότητας)

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ : 2ου Μέρους: 90€ (από αρχική Τιμή 140€)

ΕΙΔΙΚΗ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ – ΦΟΙΤΗΤΕΣ : 65€ (με την επίδειξη της κάρτας ανεργίας ή της φοιτητικής ταυτότητας)


ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ : 1ου + 2ου Μέρους: 180€ (από αρχική Τιμή 320€)

ΕΙΔΙΚΗ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ – ΦΟΙΤΗΤΕΣ : 160€ (με την επίδειξη της κάρτας ανεργίας ή της φοιτητικής ταυτότητας)


Για Επιχειρήσεις : Χρηματοδότηση έως και 100% από το ΛΑΕΚ

Οι προσφορές ισχύουν για ΠΛΗΡΩΜΕΣ έως και 5 ημέρες πριν από την ημερομηνία διεξαγωγής του σεμιναρίου.

extra notification
Σε περίπτωση που διαβάσετε αυτή την ανακοίνωση μετά την Έναρξη του τμήματος και επιθυμείτε να συμετάσχετε, η πολιτική του εκπαιδευτικού ομίλου dp studies είναι να αναπληρώνει δωρεάν όλα τα μαθήματα που έχουν χαθεί από την έναρξη του τμήματος μέχρι το σημείο που ένας νέος καταρτιζόμενος ξεκινήσει μαθήματα.

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ: 

Αν επιθυμείτε να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας για το σεμινάριο, συμπληρώστε την παρακάτω Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος και εξειδικευμένος σύμβουλος του εκπαιδευτικού ομίλου dp studies θα επικοινωνήσει μαζί σας, για να σας δώσει περισσότερες πληροφορίες.

Εναλλακτικά τηλεφωνήστε στο dp studies ή επισκεφτείτε ένα από τα παραρτήματα του και δηλώστε τη συμμετοχή σας.

• 1ο Παράρτημα: Κορωναίου 4 (Κέντρο Ηρακλείου) – τηλ. 2810.24.00.24
• 2ο Παράρτημα: Μελίνας Μερκούρη 64 (Θέρισος)   – τηλ. 2810.313.603

ΣΚΟΠΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Τα δεδομένα σας θα χρησιμοποιηθούν με μοναδικό σκοπό να επικοινωνήσουμε μαζί σας, για να σας ενημερώσουμε σχετικά με τα σεμινάρια που θα εκδηλώσετε ενδιαφέρον στην παρούσα φόρμα.

Φορμα εκδηλωσης ενδιαφεροντος
Παρακαλούμε συμπληρώστε παρακάτω
κάνοντας κλικ, τα σεμινάρια που σας ενδιαφέρουν.
Marketing
Πληροφορικη
Ξενες γλωσσες
Επιδοτουμενα Προγραμματα
Τουριστικα
Διαγωνισμοι ΑΣΕΠ
Σεμιναρια Διαφορων Ειδικοτητων
Υπηρεσιες
Μεταπτυχιακα στην Κυπρο Εξ' Αποστασεως
Πανεπιστημιακα Φροντιστηρια i-pass
Στοιχεια Επικοινωνιας Ενδιαφερομενου
Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις
  • 1. Πως μπορώ να πληρώσω για τα σεμινάρια;
  • 2. Είμαι εισηγητής πως μπορώ να κάνω αίτηση για συνεργασία μαζί σας
  • 3. Που διεξάγονται τα Σεμινάρια;
  • 4. Με το πέρας του σεμιναρίου παίρνω πιστοποίηση;
  • 5. Πως μπορώ να ενημερώνομαι για τα προγράμματα σας